Lørdag d. 16.02.

Væggeuret ringede kl. 05.00 – det var lidt tidligt, men flyveren lettede kl. 08.20 mod Sydney, som var næste destination på vores fantastiske rejse. Vi skulle nu tage afsked med de 3 skønne hunde, vi har boet, leget, badet og snakket med de sidste 14 dage og allerede der vidste jeg, det blev hårdt at sige farvel i lufthavnen. Bilen pakket til bristepunktet og afsted til lufthavnen, hvor vi skulle tage afsked med vores svigerinde. Puha det var ikke nemt.Inden vi fik set os om, var vi fløjet 30 min tilbage i tiden og vi havde nu ca. 7 timer i Sydney. Vi tog en taxi ind til bådene, som alle sejlede i forskellige retninger. Vi skulle med båden fra warff 3 til Manley Beach. Min storebror synes, vi skulle se stranden, operahuset og broen, vi kunne ikke være mere enige. Sikke da en oplevelse og mulighed for at se nogle af Sydney’s store ikoner.Taxichaufføren der kørte os ind til byen havde tilbudt at komme og hente os igen, det var godt nok pænt af ham, så vi ringede til ham og vupti som vi kom gående op ad vejen, kom han imod os. Perfekt. I lufthavnen nåede vi en øl inden turen gik videre til Gold coast og 6 dage med flere skønne oplevelser.Med ønsket om en fantastisk dag